Today is Canday ontwikkelt campagne voor uitbreiding Beekse Bergen

Het park, de rangers en dieren spelen een rol in de campagne.

Beekse Bergen staat aan de vooravond van een grote vernieuwing. Zo zullen 200 luxe accommodaties worden aangeboden, waardoor de bezoeker letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Daarom heeft Beekse Bergen de positionering vernieuwd.

Today is Canday is gevraagd om deze creatief te vertalen in een crossmediale campagne. De nieuwe campagne zet de beleving van de verschillende doelgroepen centraal. Met een contentstrategie wordt Beekse Bergen buiten het park tot leven gebracht vanuit de ogen van de bezoeker. Maar ook de rangers en de dieren spelen een rol in de content.

Rosella Passier, manager Marketing & Communicatie van Libéma Expoitatie (waar Beekse Bergen onder valt): ‘Beekse Bergen is het grootste wildlifepark van Nederland. Je kunt bijzondere dieren ontdekken, spelen, overnachten en feesten en evenementen organiseren. Het werd tijd om al die merken aan elkaar te verbinden, er echt een geheel van te maken.’

Janneke van Gorp, Hoofd Campagnemanagement van Libéma: ‘We willen laten zien wat je kunt beleven in Beekse Bergen en refereren hierbij aan het gevoel dat de adembenemende natuur en de bijzondere dieren geven aan onze verschillende doelgroepen. De komende tijd gaan we aan de slag om de merkbeleving volledig te laden, onder andere op basis van een contentstrategie, waarin de beleving van onze diverse doelgroepen centraal staat.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie