TVOH met gemak langs Studio Sport

The Voice of Holland trok met de eerste uitzending maar liefst 3,3 miljoen kijkers. Het dubbele van de eerste aflevering vorig jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het gebeurt niet vaak dat het journaal van acht uur en Studio Sport onttroond worden, maar op het kijkcijferlijstje van week 38 moesten die kanonnen genoegen nemen met de tweede en derde plek. De verwachting was dat de eerste aflevering van The Voice of Holland (TVOH) het goed zou doen, maar zo goed - 3,3 miljoen kijkers – daar zullen weinigen van tevoren op hebben ingezet. Vorig jaar, toen het programma werd gelanceerd, trok de eerste aflevering nog 1,7 miljoen kijkers. De tweede aflevering al 2,3 miljoen kijkers. De finale van TVOH trok meer dan 3,5 miljoen kijkers.
RTL handhaaft min of meer het marktaandeel van vorige week: 27,7 procent. De Publieke Omroep pakte 32,5 procent. SBS heeft het onverminderd moeilijk en komt uit op een marktaandeel van 15,1 procent. (Vorige week 15,0 pct.) De genoemde marktaandelen zijn op basis van de hele dag (tijdvak 02-26 uur) en de doelgroep 6 jaar en ouder.

Bron: Stichting .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie