Premium

Twee zilveren Leeuwen J. Walter Thompson Amsterdam voor The Next Rembrandt

De 17 nominaties in Cannes leverden maandagavond slechts twee Leeuwen op.

In Direct, Promo & Activation, Radio, Print & Publishing en Glass kwam Nederland vanavond niet verder dan twee zilveren Leeuwen. Die gingen allebei naar . Walter Thompson Amsterdam voor The Next Rembrandt (ING).
De eerste Leeuw won het bureau in Direct, de tweede in Promo & Activation

Direct
1x zilver J. Walter Thompson Amsterdam met The Next Rembrandt voor ING

Shortlist:
N=5 met Pridestream voor KPN
Lemz met ‘Toy or toxic’ voor Veiligheid.nl

De Grand Prix ging naar INGO Stockholm met The Swedish Number voor het Zweedse Verkeersbureau.


Promo & Activation
1x zilver J. Walter Thompson Amsterdam met The Next Rembrandt voor ING

Shortlist:
DDB & Tribal Amsterdam met ‘Homeless extras’ voor De Volksbond,
twee keer TBWA\Neboko met de McTrax placemat voor McDonald’s

Grand Prix: , REI, Venables Bell & Partners, San Francisco


Radio
Geen Leeuwen

Shortlist:
Ogilvy & Mather Amsterdam met de drie commercials voor KFC ‘Hey’, ‘Sing’ en ‘Girl’

Ogilvy & Mather Johannesburg voor KFC/The Everyman Meal


Print & publishing
Geen Leeuwen

Shortlist:
180 Amsterdam met ‘The Face of Berlin’, ‘The Face of London’ en ‘The Face of New York’ voor United Colors of Benetton
TBWA\Neboko met de McTrax placemat voor McDonald’s

De Grand Prix in deze categorie was voor Y&R NZ Auckland voor de McWhopper van Burger King
 

In Glass waren er geen Nederlandse nominaties.
De GP ging naar Mindshare Mumbai voor Hindustan Unilever/Brooke Bond Red Label Tea

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie