Tweede KPN-commercial van N=5 promoot 'Begin Gemist'

Door Begin Gemist kun je alle tijd nemen voor de dingen die echt belangrijk zijn. Het voorlezen van je kinderen bijvoorbeeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de tweede commercial die N=5 voor KPN gemaakt heeft in het thema &;Voel je vrij’, zien we verschillende ouders hun kinderen een verhaaltje voor het slapen gaan voorlezen. &;Papa, alsjeblieft nog één verhaaltje?&; smeekt er eentje. Ouders die op tijd willen zijn voor hun favoriete televisieprogramma komen met dergelijke smeekbedes nog wel eens in gewetensnood. Niet met Begin Gemist, want met die &;unieke feature van Interactieve TV van KPN&;, kun je direct teruggaan naar het begin van het programma. &;Ook als je de tv net aanzet of als je eerst naar een andere zender keek.&;

Alle digitale communicatietechnologie levert uiteindelijk vrijheid op. En die eindwaarde wil KPN claimen.

Credits
Klant: KPN
Bureau: N=5
Campagne: Begin Gemist.
Verantwoordelijk bij klant: Yvette Belt-Beekman, Dave Frauenfelder, Denise Weerd, Roema Rambhadjan
Creatie: Romke Oortwijn, Peter Hebbing, Olaf van der Geld
Strategie: Jos Ahlers
Account: Anouk Zink, Tamara Schelvis, Maurice Gilissen
RTV: Linda Kiphardt
Productie maatschappij: 100% Halal
Regisseur: Johan Kramer
DOP: Daniel Bouquet
Editor: Annelien van Wijnbergen
Producer: Hein Scheffer / Bo Polak
Postproduction: Hectic Electric
Geluid: Wim Vonk
Animatie: Renoud Netjes
Fotografie: Thirza Schaap
PR-bureau: Linden&Barbosa
Media: Mindshare
Media online: The Online Company
Productie online: Qban

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie