Premium

VakantieVeilingen.nl zonder pitch naar Kingsday

Het bureau werkt al aan een merkpositioneringscampagne met tv-commercials en activaties.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het account komt van Etcetera.

Bij VakantieVeilingen kunnen consumenten bieden op hotelkamers, beautyarrangementen, vakanties, diners, concerttickets en meer.

De website trekt meer dan 200.000 unieke bezoekers per dag en sinds de oprichting in 2007 hebben meer dan 3 miljoen mensen een veiling bij VakantieVeilingen gewonnen.
In 2014werd Vakantieveilingen.nl door het publiek gekozen tot ‘website van het jaar’ in de recreatieve categorie.

Frank van Run, ceo van Emesa Groep (waartoe VakantieVeilingen behoort), legt uit waarom VakantieVeilingen zonder pitch voor Kingsday koos: &;Kingsday was voor ons een logische keus omdat de aanpak van dit jonge bureau past bij de
ondernemende mentaliteit van VakantieVeilingen. Na acht jaar snelle groei staan wij voor twee grote uitdagingen. We bieden naast vakanties en andere leisure producten een steeds breder aanbod op onze website. Daarnaast wordt mobiel steeds belangrijker. Dat heeft consequenties voor onze positionering en communicatie. We wilden daar het beste bureau bij, en volgens ons is dat Kingsday. Zij begrepen tijdens het eerste gesprek precies welke richting wij op willen.&;

Er is ook al een centraal thema voor de nieuwe campagne, vertelt Van Run: &;We richten ons op fun, het plezier van een unieke koopervaring. VakantieVeilingen maakt een snelle ontwikkeling door waarbij we de
contacten met onze klanten aanhalen. Om dit te realiseren voeren we nog een aantal andere, belangrijke wijzigingen door. Denk daarbij aan nieuwe categorieën, nieuwe platforms, een nieuwe en verbeterde klantenservice en een geheel nieuwe look and feel. Op deze wijze willen we VakantieVeilingen neerzetten als een betrouwbaar en fun-merk waar je kan bieden en dingen kan winnen die je vrije tijd leuker maken.&;

Eind vorig jaar lanceerde VakantieVeilingen deze commercial van de hand van Etcetera voor de :

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie