Value Zipper introduceert landelijke folderkrant

De ZomerPUZZELkrant is een landelijke folderkrant op tabloidformaat.

Comceptum verzorgt de productie en Value Zipper is verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie. De partijen werken samen omdat ze beiden geloven in de kracht van een landelijk folderkrant met een hoog bereik in combinatie met een hoge engagement van puzzels.

Arnoud van der Valk, Business Development Director van Value Zipper: &;Huis-aan-huis folders zijn nog altijd een zeer succesvol middel om in te zetten. 96 Procent van de Nederlanders leest wel eens folder en 80 procent komt hierdoor in actie (bron: NOM Folder Monitor 2015). Het is daardoor een ideaal middel voor partijen die hun aanbiedingen en producten onder de aandacht willen brengen van een enorme groep Nederlanders.&;

Daarnaast blijken Nederlanders gek op puzzelen en op voordeel. Meer dan 65 procent van de Nederlandse bevolking boven de 15 jaar puzzelt (bron: NIPO). &;Dat wil zeggen dat in maar liefst in 4,9 miljoen huishoudens wel eens iemand een puzzel maakt.&;

Elke advertentiepagina in de ZomerPUZZELkrant wordt voorzien van een bij uiting of adverteerder passende puzzel.

De eerste landelijke ZomerPUZZELkrant valt op dinsdag 21 juni 2016 bij ruim 6,1 miljoen huishoudens op de deurmat.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie