Vandermeersch en Neefjes bij Koffiedik Kijken 2013

Peter Vandermeersch, hoofdredacteur NRC Handelsblad, en Simon Neefjes, ceo TBWA\Nederland en Reclameman van het Jaar, zijn sprekers tijdens Koffiedik Kijken 2013, hét nieuwjaarsevenement voor de marketingcommunicatiebranche, georganiseerd door IAA in samenwerking met Adformatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast Vandermeersch en Neefjes spreken ook Joris van Heukelom (Makerstreet, The Founder Institute en voorzitter van het IAB – international advertising bureau) en Jack de Vries (voormalig CDA-spindoctor en strategy director Hill & Knowlton. De vier prominenten voorspellen aan de hand van stellingen wat 2013 ons gaat brengen.

Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op af komen, is op 10 januari in ‘De Duif’, Prinsengracht 754, in Amsterdam. Het programma begint om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel. Dave Nelissen (The Brainstorm Solution) en Astrid Prummel (Adformatie) zijn de moderators van deze avond. Dit jaar wordt voor de tweede keer Het Gouden Koffiekopje uitgereikt aan de spreker van wie vorig jaar de meeste voorspellingen zijn uitgekomen. Winnaar van het eerste Gouden Koffiekopje, vorig jaar, was Jan-Willem Brüggenwirth, ceo van Radio 538.
Kaarten zijn verkrijgbaar via de .

Foto Simon Neefjes: Chris van Houts

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie