Victor Mulder begint netwerkbureau Brandmeister

Voormalig creatief directeur van Oer, Leo Burnett/Arc en EuroRSCG/WMBM lanceert eigen bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mulder omschrijft als &;een productie-gedreven reclamebureau dat allround, on- en offline geïntegreerd, creatief, snel, effectief en betaalbaar werkt. &;Onder het motto &;doet u het merk, doen wij het werk&;, gaat hij van start met opdrachtgevers als AvroTros, Schipholtickets.nl en SupportersVereniging Ajax.

Mulder werkte als creatief directeur voor diverse reclamebureaus en was laatstelijk actief als interim creative director bij Twofish en Cooper&Cross. Tevens werkte hij op projectbasis direct voor adverteerders. Brandmeister werkt vanuit een kantoor aan de Ruysdaalstraat. Dit samen met een groep freelancers, waarbij per project een team wordt samengesteld. 

Een flexibele en laagdrempelige manier van werken staat daarbij voorop. Mulder: &;We geloven dat creatief werk niet duur hoeft te zijn en vooral moet bijdragen aan het resultaat van de opdrachtgever.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie