Vier nieuwelingen aan de slag bij Abovo Media

Verschillende afdelingen binnen het bureau worden versterkt.

Michael Luttik is op de afdeling Strategie de nieuwe digital strateeg. Luttik heeft in het verleden gewerkt voor onder andere iQu, Wegener en Omnicom Media Group.

Ook Daan Vrijsen komt de afdeling Strategie versterken als digital strateeg. Vrijsen heeft ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.

Rob de Boer wordt projectmanager bij Abovo. Hij heeft drie jaar ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij onder meer werkte voor Hema.

Sjoerd Wijtzes maakt als accountmanager de overstap van DTG naar de afdeling Account bij Abovo. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie