'Volg je hart, voordat het te laat is'

KOKORO Amsterdam lanceert The Heartvertising Project, een initiatief dat mensen aanspoort om hun hart te volgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KOKORO Amsterdam heeft samen met Bert Hagendoorn 12 artiesten uit binnen- en buitenland gevraagd om een interpretatie te geven van het motto &;Follow your heart&;. Het idee daarahcter is om mensen aan te sporen om hun hart te volgen, voordat het te laat is. Rik Heijmen, medeoprichter van KOKORO Amsterdam vertelt er meer over.

Waarom doen jullie dit?
&;Eind 2013 kwam , schrijfster en songwriter uit Australië, in het nieuws met een bijzondere top 5. De Australische zuster begeleidt mensen in hun laatste dagen en schreef de van mensen in hun laatste dagen op. Veruit de meeste mensen vertelden spijt te hebben dat ze hun dromen niet waargemaakt hebben. Het pijnlijke is dat mensen daar pas op dat laatste moment bij stilstaan. We wilden daar iets aan doen. Door gebruik te maken van de middelen die we het best beheersen: reclame. We willen mensen inspireren om nu - vandaag - stil te staan bij de vraag: "Volg ik mijn hart?".&;

Goed doen? Iets teruggeven aan de maatschappij?
&;Als reclamemakers brengen we mensen in beweging. Meestal doen we dit voor opdrachtgevers, maar in dit geval hebben we een ander doel willen dienen.&;

Hoe heeft het initiatief vorm gekregen?
&;Het grafische werk van de 12 artiesten hangt vanaf deze week in en rond Amsterdam in totaal 300 outdoor panels. Daarnaast worden er 100.000 Boomerangkaarten verspreid. Bovendien vindt er een expositie plaats in Amsterdam.&;

Hieronder een greep uit het werk dat vanaf deze week te zien is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie