Vrumona en health-juices-merk Naturalicious tekenen voor 5-jarige samenwerking

De frisdrankengigant geeft het gezondheidsmerk toegang tot een breed distributienetwerk.

Frisdrankfabrikant- en distributeur Vrumona (onderdeel van Heineken) gaat een samenwerking van ten minste vijf jaar aan met , fabrikant van koudgeperste groente- en fruitsappen.

 

Lees een uitgebreid interview over de samenwerking met Lieke Westendorp van Vrumona en Tabe Ydo van Naturalicious.

 

Identieke toekomstvisie
Lieke Westendorp
, directeur out of home van Vrumona motiveert de samenwerking als volgt: ‘Voortbordurend op onze overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken, zijn we buiten Vrumona op zoek gegaan naar partners die dit samen met ons nog verder kunnen versnellen. Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt. Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. In Naturalicious vinden wij een innovatieve en dynamische partner die het ondernemende karakter van Vrumona versterkt. Wij zien met ongelooflijk veel plezier en vertrouwen deze samenwerking voor de komende jaren tegemoet.’

Voedingswaarden
Naturalicious presenteert zichzelf als een ‘Hi-Tech health company’ en ‘innovator op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks’. Het bedrijf gebruikt een ‘speciale high pressure’ technologie (HPP) die de juices die in juice bars zo populair zijn, geschikt maakt om te bottelen. Naturalicious: ‘Deze technologie maakt het mogelijk om alle gezonde ingrediënten te behouden en de bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk te maken. Doorgaans wordt pasteurisatie (verhitting) gebruikt om groente- en fruit juices langere tijd goed te houden, maar daarbij gaan veel van de gezonde voedingswaarden van de juices verloren. Dat is bij onze juices niet het geval.’

Landelijk uitrollen
Voor Naturalicious betekent de samenwerking met Vrumona de toegang tot een landelijke uitrol. Michel van den Bergh, co-founder en ceo van Naturalicious: ‘We zijn een multi-channel bedrijf dat snel wil groeien en verkopen onze producten via shop-in-shops, traditionele winkels, drankendistributie, catering en natuurlijk online kanalen. Op het gebied van distributie is Vrumona door haar grote netwerk en trackrecord de ultieme partner om ons te helpen de beoogde groei te realiseren.’

Ziekenhuizen
Tabe Ydo
, partner en cmo van Naturalicious zegt dat Vrumona de kennis en expertise in huis heeft om optimaal invulling te geven aan het concept van Naturalicious. Ydo: ‘Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland. Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie