Waarom T-Mobile een Lamp verdiende

Susanne van Nierop, redactie | 5 juni 2012, 12:32

Waarom komen Ali B. en zijn vrienden zo natuurlijk over in de T-Mobile-campagne? Creatief en regisseur Mattias Schut vertelt er alles over in deze aflevering van Piece of Work, en ook waarom de campagne een Lamp had verdiend.

Schut legt uit hoe voor iedere commercial binnen de T-Mobile-campagne voor Etcetera alles op alles wordt gezet om live conversaties tussen de vrienden mogelijk te maken.

Schut laat zien welke film hem tot tranen toe roerde en wie heer en meester zijn in het geven van diepgang aan bizarre karakters. Zijn All Time Favorite commercial werd gemaakt door Spike Jonze. Piece of Work is een productie van Adformatie en Big Shots. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.

Mattias Schut refereert in de uitzending aan het onderstaande fragment:
Shoarmapapa

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Piece Of Work Big Shots Adformatie