Merk & Strategie

Wall of shame: deze adverteerders gingen te ver met kinderreclame

Roderick Mirande, redactie | 4 augustus 2016, 16:35

Meer bedrijven dan vorig jaar overtraden de regels. Reclame gericht op kids voor rookworst, vette sauzen en snoep.

Wie leefde de reclameregels voor voedingsmiddelen gericht op kinderen na, en wie niet? Elk jaar is het voor marketeers bij grote adverteerders toch even spannend of ze – wellicht onbedoeld – op de wall of shame terechtkomen. Fabrikanten c.q. merken die over de schreef gingen, worden namelijk met naa...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Reclame Code Commissie Fnli Kinderreclame

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs