War Child geeft oorlogskinderen van toen een nieuw gezicht

War Child laat oorlogskinderen van toen (en nu) op een bijzondere manier vertellen over hun pijn, waardoor direct de link met de actualiteit wordt gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

War Child maakte voor 4 en 5 mei een relevante en actuele campagne waarin ‘oorlogskinderen van toen’ vertellen over de gevolgen van hun onverwerkte pijn. In de commercial doet Jan voor het eerst zijn verhaal. Hij weet als geen ander welke psychische gevolgen de verschrikkingen van een oorlog op je leven kunnen hebben.

De boodschap is uiteraard: elke dag groeien er nog kinderen op in oorlogssituaties. &;Dankzij de psychosociale hulp van War Child kunnen zij hun ervaringen wél een plek geven en werken aan hun toekomst. Door War Child te steunen kunt u ervoor zorgen dat zijn verhaal niet het verhaal van een ‘oorlogskind van nu’ wordt.&;

;40-&;45 en nu in War Child campagne

War Child – 4-5 mei campagne

Credits

Bureau: Doom & Dickson
Creatie (concept): Dennis Baars, Erik Falke

Creatieve directie: Marcel Frensch, Rogier Mahieu

Creatie (uitwerking):  Joost van Middelaar, Sander van de Vlasakker

RTV Producer: Hanneke Kampschreur, Sarah Giliam

Account: Frieda Ulsamer de Waard, Mariska van Huis, Sarah van der Steege

Strategie: Joey Duis

Verantwoordelijk bij klant:Matthijs Reus, Mark Brounen  

Productiemaatschappij: hazazaH

Regisseur: Bram Schouw

Productie: Judith Engels,  Shaheen Butt

D.O.P.: Jasper Wolf

Offline Kapsalon: Annelien van Wijnbergen

Online  & Grading: Crabsalad ; Laurens Orij, Kasper Ophof

Geluidsstudio: Soundcircus: Feike de Wit

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie