Welk verdwenen merk missen Nederlanders het meest?

Auteurs van 'Verdwenen Merken' komen met online vragenlijst.

Richard Otto en Robbert van Loon, auteurs van het boek &;Verdwenen Merken&;, zijn via een t op zoek naar het meest gemiste verdwenen merk van Nederland.

Vijf categorieën

Zo hopen ze zicht te krijgen op de meest gemiste merken in vijf categorieën. Welke producten grijpen we nog steeds mis in de supermarkt? Waar kunnen we jammerlijk niet meer naar kijken op tv? Welk merk brengt niks nieuws meer uit? Welke winkels worden het meest gemist in de winkelstraten? 

Ze doen hiermee onderzoek naar het sentiment van Nederland en de kracht van verdwenen merken. Sommige merken, zoals Vroom & Dreesmann, Giroblauw en King Corn, zijn volgens hen als ‘een soort Nationaal Erfgoed aan ons land verbonden’.

Welke merken het meest gemist worden zal naar aanleiding van medio november bekend worden gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie