Wereldverbeteraar Oreo roept met internationale commercial op tot meer openheid

De soundtrack werd ingezongen door popzanger Adam Lambert.

Het Amerikaanse bureau is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne &;Open Up with Oreo&;.

De commercial borduurt - qua stijl en thema - voort op de eerder gelanceerde campagne &;&;, waarmee het koekjesmerk &;de verscheiden mensheid dichter bij elkaar wil brengen&;.

‘Wij vinden het belangrijk om nieuwsgierig- en openheid te stimuleren’, stelt Jennifer Hull, global brand director Oreo. ‘Wanneer mensen zich openstellen, doen ze meer betekenisvolle relaties op en ontdekken ze dat mensen helemaal niet zo veel van elkaar verschillen. Ons product heeft het letterlijk in zich om te openen (lees: het draaien van het koekje), dus hebben wij ervoor gekozen dit letterlijk door te vertalen naar onze campagne.’

In de nieuwe film geeft een meisje een Oreo-koekje weg aan een volwassene en wordt diegene meegenomen naar een droomwereld waarin iedereen met elkaar plezier en een klik heeft.

De commercial is sinds 19 januari te zien in vijftig verschillende landen.

Credits
Adverteerder: Mondelēz International
Bureau: The Martin Agency
Productiemaatschappij: 360i

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie