door Redactie Adformatie, redactie | 6 januari 2014, 16:55 in Business Media
Werkspot Carat Xxs

Werkspot.nl kiest voor Carat

Na een bureau-oriëntatie heeft Werkspot.nl gekozen voor Carat.

Werkspot.nl, een marktplaats voor klussen in en rondom het huis, introduceert vandaag de campagne ‘Klus, klik, klaar’, gericht op de consument en vakmannen. Carat voorziet in de mediastrategie, planning en buying.

Ceo Ronald Egas van Werkspot.nl: 'Werkspot heeft in de afgelopen periode een flinke metamorfose ondergaan en we hebben samen met ons creatieve bureau XXS een nieuwe campagne ontwikkeld. Hiermee gaan we meer mediadruk dan ooit leveren. Het doel is om de spontane naamsbekendheid te verhogen en meer Nederlanders te overtuigen online klussen te plaatsen, zodat er geen klus meer blijft liggen.'

Denis van Leeuwen, AD van Carat: 'We verwachten dat de markt van online klusdiensten een grote vlucht gaat nemen en dat Werkspot hierin als belangrijkste speler een pionierende rol gaat vervullen.'

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Werkspot Carat Xxs