Werkverkeer: Code d'Azur, Natwerk, Brandfighters

Wie waren de 'movers en shakers' van de afgelopen weken?

Jeroen Thissen & Dani Polak zijn als senior creatieven in dienst getreden van Code d&;Azur. Beiden hebben meer dan tien jaar ervaring in digital advertising. Jeroen Thissen (foto links) werkte eerder bij Havas/Boondoggle en DDB & Tribal Amsterdam, Dani Polak bij TBWA, AKQA en Woedend! Ze waren allebei actief voor klanten als Adidas, Heineken, KLM, McDonalds & TomTom en zagen hun werk meerdere malen bekroond.

 

Bij Natwerk zijn onlangs artdirector Luke Miller (links) en designer Tom Bogman aan de slag gegaan. Miller, die eerder bij KesselsKramer in Londen en Amsterdam werkte, gaat zich in eerste instantie richten op onder meer Qmusic, Lipton en Bello Limoncello richten. Bogman, die eerder freelance designer was, houdt zich bezig met onder andere NIBC, Waternet en RTL.

 

Brandfighters trok twee nieuwe medewerkers aan.  Artdirector Michael Maaskamp (foto rechts) gaat ad-interim de &;consistentie en kwaliteit&; in het creatieve werk waarborgen. Hij was de afgelopen derie jaar artdirector bij Yune. Mark de Leeuw versterkt het bureau als business development manager. Hij werkte eerder bij reclamebureaus Etcetera & Red Urban.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie