Werkverkeer: De Issuemakers, IDTV, MediaTest

Wie waren de 'movers en shakers' van deze week?

Communicatieadviesbureau De Issuemakers neemt twee nieuwe mensen aan. Simone Schuilwerve gaat aan de slag als junior communicatieadviseur. Zij haalde een master in Persuasive Communication en organiseerde tijdens haar vorige baan grote internationale evenementen. Lotte Mertens gaat ook aan de slag als adviseur. Zij werkte al eerder bij De Issuemakers, maar vertrok in 2014 naar Buenos Aires.

Maya Tol (links) treedt per 1 augustus in dienst bij IDTV als Project Specialist Online Formats. Zij zal zich voornamelijk focussen op de verdere ontwikkeling van online formats en branded content. Ze werkte voorheen bij Facebook en Mediabureau MEC.

Uitgeverij Hearst Netherlands benoemt de commerciële influencer Milou Turpijn tot hoofdredacteur van Women’s Health. De dertigjarige nieuwbakken hoofdredacteur is van origine geen journalist, maar werkte als strateeg bij ING, Senior Accountmanager bij Vice en ze is mede-oprichter van de blog Ourground.

MediaTest nam Yanniek Hendriks aan als Junior Research Consultant. Ze liep stage bij TOPGGz instelling Pro Persona en werkte op de afdeling Methode en Statistiek van de Universiteit Utrecht.

ContentBureau.nl neemt twee nieuwe contentcreators aan. Marije van Wijngaarden (links) werkte ruim drie jaar als pr- en communicatiemedewerker bij schoonmaakbrancheopleider SVS en was een jaar creative consultant bij pr-bureau BuroSix. Saskia Tempert (rechts) werkte een aantal jaar als freelance vertaler en startte haar eigen vertaalbedrijf Metis Translations. Daarnaast was Tempert sales advisor en floormanager bij winkelketen V&D.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie