Werkverkeer: Pim van Nunen, PIP, MediaMonks, Text100

Wie waren de movers en shakers van de afgelopen week?


Pim van Nunen (links) begint in Sydney Australië een nieuwe brand & design consultancy met de naam UNKL. Nadat hij in Amsterdam als CD en ECD bij bureaus als KesselsKramer, Ubachs Wisbrun en TBWA\Neboko heeft gewerkt, vertrok hij naar Australië om daar te werken voor Mojo Sydney en LeoBurnett Sydney

Bij Special Group Sydney (drie keer emerging agency of the year and branding & design agency of the year 2016) werkte hij samen met Will Miles. Samen zetten ze nu UNKL op.


Per half januari gaat Ineke Koornstra het team van Partners in Production (PIP) versterken. Zij komt van Indie, waar zij Head of Operations was. Koornstra wordt senior production consultant bij PIP. Sinds haar oprichting in 2008 ondersteunt PIP merken bij het inkopen van creatie en productie.


MediaMonks stelt Wesley Kolsteeg aan als post production manager. Hij gaat zich  concentreren op het managen van MediaMonks’ post production projecten, waaronder de realisatie van VR projecten. Kolsteeg werkte hiervoor als client manager en product specialist bij NEP The Netherlands, voorheen DutchView Infostrada.

 

Text100 Benelux heeft haar team uitgebreid met de komst van Lianne van Vliet (33). Zij is eind oktober in dienst getreden bij het internationale marketingcommunicatiebureau als Principal Consultant en werkt inmiddels voor klanten als Lenovo, Parrot en Allego. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie