Creatie & Campagnes

‘Wie de Nobelprijs wint, verkoopt ook meer’

Erwin Wijman, blogger | 7 januari 2016, 13:22

Mark Woerde pleit op The Economist-congres in Londen voor prosocial marketing.

‘Creatieven zijn in staat om grote, ingewikkelde en enge wereldproblemen op te lossen.’ Dat is de overtuiging van Mark Woerde van Lemz en Letsheal.org, die alweer meerdere jaren een kruistocht voor prosocial marketing voert. ‘Prosocial campagnes zijn niet alleen goed voor de maatschappij maar ook vo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mark Woerde

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs