door Susanne van Nierop, redactie | 17 januari 2014, 11:54 in Creatie
Campagne Hersenstichting Jan Mulder

Wie gooit de deur voor Jan Mulder dicht?

Jan Mulder

In de nieuwe (interactieve) campagne van de Hersenstichting gaat Jan Mulder de deuren langs.

In de commercial is te zien hoe Jan Mulder proffessor Marjo v.d Knaap ontmoet. Zij legt uit wat de hersenziekte Vanishing White Matter ( witte stof ziekte ) betekent. Ze won met haar onderzoek de Spinozaprijs. De kinderen die op dit moment de ziekte hebben, worden niet oud. Haar onderzoek naar mogelijke genezing wordt gesteund door de Hersenstichting.

In een interactieve online film krijgen mensen de keuze of ze de deur voor Mulder dichtgooien of open laten om het verhaal aan te horen. De interactieve versie is hier te zien zodra die live gaat. Ook gaat een iPhone-app live die de telefoon in een collectebus verandert en die doneren makkelijk maakt. De campagne is bedacht en gemaakt door Leukwerkt Worldwide.

De collecteweek van de Hersenstichting gaat van start op 27 januari.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Campagne Hersenstichting Jan Mulder

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs