Creatie & Campagnes

Wijnsommelier test Leffe bierglas in nieuwe campagne

Redactie | 11 juni 2017, 19:49

Het bier roept de hulp in van wijnsommelier en tv-presentator Milton Verseput.

Terwijl hij parallellen legt tussen de wijn- en bierwereld, onderwerpt de sommelier het Leffe glas aan een drie tests, door te kijken naar de schuimkraag, de temperatuur en de smaak. Hij laat zien hoe belangrijk het juist bierglas is voor de smaakbeleving.

De campagne is bedacht en ontwikkeld door Isobar.

Leffe heeft gemerkt dat met de toenemende populariteit van speciaalbier in Nederland het kennisniveau over het optimaal kunnen genieten soms achterblijft. Het biermerk schuift haar glas naar voren om hier verandering in te brengen.

Credits

Bureau: Isobar

Verantwoordelijke bij Leffe: Sjors van Drie

Creatie: Oscar Flinterman, Henk-Maarten Stenneberg, Nicolas Dlugosch

Account: Roland Teerenstra, Claire Daemen

Productie: Sandra Balke, Lars Reimink

Strategie: Sytse Kooistra

Productie maatschappij: Towel Media

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Leffe Isobar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs