Yourzine vormt joint-venture met Belgische bureau Wijs

Onder de naam Wijs-Yourzine gaat het nieuwe bureau vanuit Gent de Belgische markt bedienen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Yourzine ontwikkelt data gedreven campagne programma’s met onder andere het Selligent Interactive Marketing (SIM) platform.

Met de joint-venture speelt het dialoogmarketinbureau in op de vraag van bestaande opdrachtgevers die actief zijn in België. Daarnaast ziet Yourzine mogelijkheden om haar samenwerking met Selligent ook naar België te brengen. Wijs voorziet vooral in kennis van de bedrijven en cultuur in België. Het bureau focust zich op digitale communicatie binnen de bouw, financiële sector, professional services en e-commerce en werkt voor Belgische bedrijven als KBC, Jetair en Partena.

Michiel van Riemsdijk (rechts), directeur van Yourzine, merkt op dat Yourzine voor verschillende opdrachtgevers, zoals Samsung Europe, Triodos Bank, de Efteling en Albert Heijn,  al actief is in België. We willen hen graag ‘lokaal’ van dienst kunnen zijn. Deze stap versterkt de internationale ambities en geeft ons de mogelijkheid om onze diensten in lokale markten  verder te ontwikkelen.&;

De kennis van Yourzine op het gebied van crm is een aanvulling op het huidige aanbod aan diensten van Wijs.  “Het laatste stukje wat nog in onze diensten ontbrak was crm en brand loyalty,&;aldus ceo Bart de Waele: &;Dankzij de samenwerking met Yourzine kunnen wij klanten nog meer bieden.&;

Overigens blijven beide bureaus onder eigen naam hun eigen lokale markten bedienen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie