Zenith komt met nieuwe wereldwijde visie en merkidentiteit 

De naam ZenithOptimedia verdwijnt.

Zenith is onderdeel van het Publicis One netwerk en vorig jaar werd al duidelijk dat het mediabureau veranderingen zou doorvoeren,

Zenith maakt vandaag die nieuwe opzet bekend: er is gesleuteld aan de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk.

Voortbouwen op The ROI Agency
Onder leiding van Vittorio Bonori, de Global Brand President van Zenith is dit de belangrijkste ontwikkeling voor het netwerk sinds het zich in 2002 positioneerde als The ROI Agency.

Voortbouwend op deze positionering heeft Zenith zich een nieuwe mantra aangemeten: 'Wij mixen data, technologie met briljante specialisten om nieuwe mogelijkheden te ontdekken, complexe uitdagingen op te lossen en zo groei te realiseren voor onze klanten.'

Voor de nieuwe propositie van het bureau is het Zenith logo ook opnieuw vormgegeven. 

Marc Verschoor, COO van Zenith Nederland: 'Wij hebben een duidelijke visie op het realiseren van groei voor onze klanten. Deze visie vereist een nieuwe manier van werken die technologie koppelt aan inventiviteit. Ik ben ervan overtuigd dat wij met onze nieuwe propositie en merkidentiteit, ontstaan vanuit onze kenmerkende ROI-positionering, ons nog duidelijker van de concurrentie zullen onderscheiden.'

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie