Nu in Adformatie

Vloggers aan de macht
Ze zijn jong, streetwise en runnen een eigen video-imperium. YouTube professionaliseert en creators grijpen de macht.

Marcommers online
Marcomprofessionals brengen het grootste deel van hun tijd door op internet. Dat is een van de uitkomsten van eenonderzoek naar het mediagedrag van de lezers van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie.

Betalen voor redactionele content
'Controlled circulation is niet meer van deze tijd', zegt Willem Sijthoff, directeur/eigenaar van de Adfo Groep in een interview over de transitie van Adformatie naar een volwaardig crossmediaal platform.

Naar een nieuw bereiksonderzoek
Het is hoog tijd voor een nieuw, crossmediaal bereiksonderzoek, vinden de grote mediapartijen. Marc Stubbé (Sanoma), Johan Smit (PMA) en Harry Dekker (Unilever) leggen uit waarom.

De Britten durven weer
Na jaren van prijsknallers en scoren op de korte termijn, maken Britse bureaus weer creatieve hoogstandjes. London is weer calling!

Vissen naar plastic
Afvalplastic uit de Amsterdamse grachten krijgt een tweede leven dankzij Plastic Whale. Zelfs een jeansfabrikant heeft belangstelling.

PromZ in oranje
Nog twee maanden te gaan, dan kleurt Nederland weer oranje. Een kijkje op PromZ, waar Oranje in elke geval wereldkampioen premiums en promo-artikelen werd. 

Adforamtiecover 9

Adformatie is tijdelijk in de reclame:

Neem nu een abonnement en ontvang de Adformatie voor slechts € 6,50 per maand!