Nu in Adformatie

Dutch Digital Design

Nederland mag best trots zijn op zijn digital design. Maar wat verstaan we er nu precies onder Dutch Digital Design? Vijf koplopers uit de digitale creatieve industrie schoven aan voor een rondetafelgesprek.

 

‘Magazines moeten digitaal gaan denken’

De uitgeefbranche is zeker nog niet aan het eind van zijn levenscyclus, denkt Luc van Os, ceo van Hearts Magazines en de nieuwe voorzitter van de Groep Publiekstijdschriften van het NUV. Maar er moet wel wat veranderen.

 

Hollands digitale prijzenkast

Hoe doet Nederland het bij de internationale prijzenfestivals op het gebied van digital design? Voor het eerst maakten we een overzicht van de belangrijkste prijzen.

 

THNK Tank

Ontstaan vanuit het idee Amsterdam te promoten als ‘creative capital’ is THNK, the Amsterdam School of Creative Leadership, nu zelf een interessant exportproduct aan het worden.

 

SpinAwards Young Talents

Nederland barst van het digitaal talent. Dat blijkt onder meer uit de inzendingen in de categorie Young Talent van de SpinAwards.

 

Volg de consument
Om de online consumer journey beter te kunnen volgen, introduceren Mindshare en MSI FlexTrack, het grootste online trackingpanel van Nederland.

 

Telco’s onder de Lamp

De telecommers beloven ons van alles, maar maken ze het ook waar? Jur Baart, Olaf Arkauer en Bas Velthuis kijken kritisch naar nieuwe campagnes van KPN, Tele2 en Simyo.

 

‘Vreemdgaan mag best’

Kan je als adverteerder een campagne maken buiten je vaste reclamebureau om? Moet kunnen, vinden onder andere FrieslandCampina en PepsiCo. Want werk dat je met je bureau maakt is van een andere orde.

 

Adformatiecover 8

 

 

Adformatie is tijdelijk in de reclame:

Neem nu een abonnement en ontvang de Adformatie voor slechts € 6,50 per maand!