Nu in Adformatie #1/2

De Adformatie100, Ranking the stars of our industry. Wie vinden we met z’n allen belangrijk voor het vak? De winnaars, de verliezers en de runners-up.

AH na meneer Van Dalen. Harry - meneer Van Dalen – Piekema en makers Ernst-Jan van Rossen en Esther Brouwer van TBWA over hoe het was en hoe het verder moet.

Lang niet alles wat wordt gedeeld op de sociale media, is traceerbaar. Een nieuwe tool van RadiumOne brengt licht in de duisternis.

McDonald’s is een tegenoffensief begonnen als reactie op de aanhoudende kritiek. Zal dat helpen? Kenners hebben hun twijfels.

Trendwatching is de glazen bol voorbij. Drie vertegenwoordigers van de nieuwe generatie over hun professie.

MediaMonks begint met Jelle Kolleman de contentstudio Made.For.Digital. Maar ze zien die niet als concurrent voor de reclamebureaus.

In Strictly Personal dit keer Astrid van den Bovenkamp. Zij pleit ervoor dat reclamebureaus meer investeren in hunmenselijk kapitaal. 

En verder onder meer

De Twitter Top 10 2014

Nieuwe campagnes in Oogst,

De column van Jan Bennink