Nu in Adformatie #19

De implicaties van 'programmatic'

Steeds meer mediaruimte wordt geautomatiseerd verhandeld. Wat betekent dit voor mediabureaus en adverteerders? Een rondetafeldiscussie.

LOEY Award-winnaar wil 'ontwrichten'

Marco Aarnink kreeg de LOEY Award onder meer voor zijn vernieuwende aanpak op de drukwerkmarkt.

Consumentenbond voor iedereen

De Consumentenbond wil nog meer de belangenbehartiger van álle Nederlandse consumenten worden. Met een nieuwe strategie en meer interactiviteit.

Designprof in China

Michel de Boer, een van Nederlands meest onderscheiden designers, gelooft niet in studio's, maar opent er toch weer een. In Shanghai dit keer.

Het merk Vincent Kompany

De verdediger van Manchester City en het Belgisch elftal is een heus merk geworden. Hoe doet hij dat?

News Media kiest voor internationale partner

De Nederlandse scope en schaal zijn ontoereikend, vindt New Media. Daarom kiezen ze voor samenwerking met het van origine Zweedse Widespace.

Strictly Personal

Robin Plaisier en Ruben van de Groep wonnen de TBWA Talent Pitch en kregen een half jaar de tijd om zich te bewijzen bij TBWA.

Adformatie cover 19

 

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers