Nu in Adformatie #23

Coverstory: het eerste interview met Matthijs Moeken, marketingdirecteur van Jumbo Supermarkten. Over het dna van Jumbo, de relatie met reclamebureaus, de snelheid van de retail, Roy Donders en nog veel meer.

6 domme vragen over hoe het Rijk zijn campagnes verdeelt. Plus de mening van Vea-voorzitter Marc Oosterhout en overheidskenner Gertjan Hafkamp.

In ‘Spraakmaker’ leggen Dick Buschman, Noam Erlich en Daniel Sytsma van Achtung! uit waarom ze designstudio Kraftwerk in het leven hebben geroepen.

ALD Automotive, de grootste leasemaatschappij van Europa, heeft de showroom verruild voor een ‘Experience Center’.

PANL gaat op in de nieuwe fotografenkoepel Dutch Photographers. PANL-oprichter Pim Milo vraagt PANL-voorzitter Ole Christern en bestuurslid Robin de Puy naar het hoe en waarom.

Strictly Business: Onlinecampagnes worden steedsminder vaak afgerekend op basis van ‘performance’. Waarom?

Strictly Personal: Arno Lubrun (Facebook)

En verder:

Adsociety & Kakhiel

Nieuw: Beyond the Horizon, een rubriek waarin media-innovaties worden gevolgd.

Columns van Harry Obdeijn en Ebele Wybenga

De nieuwste campagnes in Oogst

 

 

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers