Nu in Adformatie #24

Coverstory: Ebele Wybenga houdt een pleidooi voor reclame voorbij de waan van de dag, ofwel ‘slow advertising’. Zes creatieve vakgenoten reageren.

De ADCN heeft in het bestuur plaats vrij gemaakt voor marketeers. Directeur Dinesh Sonak en voorzitter Lode Schaeffer leggen uit waarom.

Ruim een jaar is Bram Westenbrink nu marketingdirecteur van Heineken Nederland. Innovatie is de belangrijkste pijler onder zijn beleid.

Smartclip begon bij vijf Duitse tv-stations met automatische verkoop van tv-reclame. Daarmee komt een-op-een tv-reclame weer iets dichterbij.

Met twee portretseries uit West-Afrika won fotograaf Ernst Coppejans goud bij de SO Awards 2014. 

In Onder de Lamp dit keer aandacht voor nieuwe campagnes van zorgverzekeraars: Zilveren Kruis, Menzis en Zorg en Zekerheid.

Strictly Business: WhatsApp kan op veel manieren zakelijk worden ingezet. Al zijn de resultaten tot nog toe wisselend.

Strictly Personal: Rijn Vogelaar, auteur van de Enthousiasme Trilogie.

En verder:

Adsociety & Kakhiel

Column van Jan Bennink

De nieuwste campagnes in Oogst

 

 Adformatie Cover 24

 

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers