Nu in Adformatie #4

Bankieren na de crisis. SNS, Triodos, Rabobank en ING leggen uit wat er veranderd is in hun marketing en communicatie.

Interview met ceo Jacqueline Smit van 538Groep over digitaliseren, innoveren, marktleiderschap en de toekomst van het medium radio.

Innovatie: Internet of Things lijkt leuk voor de consument, maar het is vooral het bedrijfsleven dat ervan  profiteert.

Schiphol wil preferred airport worden bij passagiers én bij airlines. Directeur aviation marketing Hanne Buis legt uit hoe ze dat wil bereiken.

Fotograaf Erik Hijweege legde via een bijzonder fotoprocédé bedreigde diersoorten vast. Het resultaat is te zien op een tentoonstelling en in een boek.

Het NOM gaat naast bereik ook oplages meten. ‘We verbreden het domein naar het lezen van merken, ongeacht op welk platform.’

In Strictly Personal vertelt voormalig topschaatser Mark Tuitert over de wissel van schaatsbaan naar kantoorbaan.

En verder onder meer:

Columns van Harry Obdeijn en Ebele Wybenga

Adsociety & Kakhiel

De nieuwste campagnes in Oogst