Nu in Adformatie #6

Coverstory De toekomst van media en reclame (2)

- Waar adverteerders ooit hingen aan één Groot Reclamebureau shoppen ze nu bij tig speciaalzaakjes. Het reclamebureau is een dino: ooit master of the universe, nu uitgestorven.

- De term ‘advertising’ raakt uit, het gaat nu om digital design en user experience. Dat vraagt om nieuwe vaardigheden en om een nieuwe manier van reclame maken.

In Onder de Lamp deze keer aandacht voor foodreclame: de boontjes van HAK, de power van de piepers en Sire’s Kliekipedia.

Hoe het Deens/Zweeds/Noorse Bacon de succesvolste productiemaatschappij van Europa kon worden.

In De Case: Damen Shipyards – multinational in de maritieme industrie – maakte de ommezwaai naar digital marketing en zag het aantal kwalitatieve leads groeien.

Na de editie 2015 van het World Mobile Congress in Barcelona lijkt het tijd voor een herdefiniëring van mobile marketing.

In Strictly Business vertelt Jeroen Pietryga (ex-AH) hoe hij bij IceMobile nieuwe bruggen wil slaan tussen wat consumenten willen en wat technologie kan.  

Onder het motto ‘You are what you share’ bijt Rodger Beekman het spits af in de nieuwe opzet van Strictly Personal

En verder onder meer

Voortaan in Oogst een selectie van Dutch Digital Design.

Columns van Ruud de Langen en Scato van Opstall

Adsociety en Kakhiel op bezoek bij de ADCN