Merk & Strategie

Coca-Cola is straks alleen nog een logo op een truckerspetje

Opinie | 19 april 2017, 16:32

[Column] Ondanks de nieuwe suikervrije varianten is Coca-Cola een aflopende zaak, denkt Ebele Wybenga.

Op de eerste warme dag van het jaar bestelde ik een cola op een terras. Ik keek uit over een jachthaven en het water van het IJ ­flonkerde alsof ik aan de Cote d’Azur zat. Mijn cola kwam in het klassieke flesje maar tot mijn teleurstelling met een glas zonder ijs of schijfje citroen. Ginger ale of j...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items column Ebele Wybenga

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events