OMG social is social

Vandaag, wilde een bedrijf, nee een leuke jonge (social) vrouw, met mij een afspraak maken. Zij stuurde mij een Direct Message (DM) via Twitter (ik volgde haar al, immers mensen doen zaken met mensen). Echter ik kon haar niet terug DM'en. Want (!) zo zei zij: ik volg je vanuit ons corporate account (en logo/tevens een 'zenden' acccount) dus, zei zij, volg die en we maken een afspraak... Natuurlijk niet gedaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze dame moet mijn collega's (potentieel) gaan opleiden?? Dat was de reden waarom ik haar heb uitgenodigd. Zegt het iets zegt over haar trainingscapaciteiten? Nee zeker niet. Maar als we in een uur tijd naar haar verhalen luisteren en er geen wedervraag is gesteld, over hoe wij het doen binnen de organisatie, wat onze doelstellingen zijn etc, heb ik mijn eerste gevoel bevestigd. Mijn collega werd steeds stiller (normaal is hij vrij uitgesproken) en voelde ik al: dit wordt hem niet (of haar niet, moet ik eigenlijk zeggen). Conclusies werden online al getrokken en zetten zich hard offline door. Mensen kiezen voor mensen. Ook op (of juist op!) social media en tijdens een koffie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie