Creatie & Campagnes

Verenigde Nederlandse Creatieven

Opinie | 9 juli 2015, 21:47

‘In de draaideur van de tentoonstelling is het Jantje huilt, Jantje lacht. Buiten is het lachen in luxe. En binnen huilen bij campagnes tegen armoede, aids, kinderarbeid, obesitas en huidkanker.’

De afgelopen Cannes Lions-festivalweek door de ogen van Dick van der Lecq. Het waren dit jaar vooral de nuttige innovaties die in de prijzen vielen. Nuttige maar zware kost, the unbearable heaviness of being, noemde Dick het in zijn column in Het Parool van afgelopen zaterdag. Het moet niet te gek w...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Astrid Prummel
Hoofdredacteur Adformatie (foto: Reinier@RVDA) Lees meer over Astrid Prummel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Creatieve Industrie Griekenland Dutch Creativity

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events