door Abovo Media, partner | 15 februari 2017, 9:34 in Media
#mediabookers #radio #radiobookers

In 3 stappen je eigen radiocampagne

Abovo Media, partner | 15 februari 2017, 9:34

Tot voor kort dienden ondernemers zich te richten tot mediabureaus voor het zoeken en boeken van hun radiospots. Bovendien was een reclamebureau nodig voor het ontwikkelen van deze commercials. Met de komst van RadioBookers behoort dit traject tot het verleden. Met RadioBookers kan iedere adverteerder eenvoudig zelfstandig een radiocampagne ontwikkelen en boeken.

RadioBookers biedt verschillende all-in-one radiopakketten gericht op doelgroep, zender en digitale kanalen. Wie zoveel mogelijk radio luisterende Nederlanders wil bereiken, kiest voor een landelijk zenderpakket, waarmee de radiospot uitgezonden wordt via een van de twaalf grootste radiozenders van Nederland. Wie een specifieke doelgroep wil bereiken, kiest voor een van de doelgroeppakketten. Ook biedt RadioBookers de mogelijkheid te adverteren via verschillende Spotify-pakketten.

Laagste prijsgarantie
Naast het kiezen van de zender(s) kan de adverteerder ook zelf een keuze maken uit het aantal uit te zenden spots per pakket. Iedere campagne telt twee weken, waarbij steeds een laagste prijsgarantie wordt geboden.

Inclusief productie radiocommercial
RadioBookers biedt, behalve de online mogelijkheden om te kiezen en te boeken, ook de mogelijkheid zelf de radiospot te ontwikkelen. RadioBookers biedt keuze uit ca. twintig professionele radiostemmen, die kunnen worden ingezet voor het inspreken van de radiocommercial. De kosten voor deze productie zijn bij de prijs van het radiopakket inbegrepen. Ook het ontwikkelen van een ‘tag on’, een zeer korte samenvatting van de boodschap, behoort tot de mogelijkheden.

RadioBookers is een nieuwe ‘tool’ van het selfservice mediaplatform MediaBookers en kan online worden ingezet via .

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

Abovo Media

Partner

Meer van deze partner