door Abovo Media, partner | 7 september 2017, 15:23 in Media
Abovo Media Campagne

Calex start samenwerking met Abovo Media

Abovo Media, partner | 7 september 2017, 15:23

, de Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat flink aan de naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne. Hiervoor is als mediapartner gekozen.

Momenteel loopt de campagne online via social- en display-advertising. Vanaf deze week zijn ook de verschillende tv-commercials en uitingen in print en digital-out-of-home zichtbaar. Abovo Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Ellen Diermanse, marketingmanager van Electro Cirkel waarvan Calex een van de merken is: ‘Abovo Media is enorm betrokken binnen de samenwerking en beschikt over de juiste strategische kennis. Daarnaast bieden ze inkoop, strategie en creatie onder één dak aan, waardoor we snel kunnen schakelen. Die combinatie spreekt ons aan.’

Mouringh den Dunnen, salesdirector bij Abovo Media: ‘We zijn er trots op om Calex als klant te mogen verwelkomen. Een merk met lef en creativiteit, iets wat goed bij ons past.’

Bekijk hieronder een van vier tv-spots:

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Giovanni van der Poel

(9 september 2017, 8:20)
De eerste stap zou moeten zijn om het aantal verkooppunten eerst te verbeteren. Zo ongeveer alleen met de Kwantum is mijn verwachting dat je oneindig kunt investeren in je naamsbekendheid. Juist nu met deze sterke campagnes zou je goed bij andere retailers binnen kunnen komen.
Avatar

psn

(19 september 2017, 8:30)
Please visit the website which I have designed for psn games and its offers, We have made all offers for free so exploe today http://codesgen.com/psn and get free access to psn codes.

Dit is een bijdrage van

Abovo Media

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter