Doe mee aan het B2B Marketing Trendonderzoek 2016

Blinker Blinker, partner | 19 april 2016, 11:53

Waar zijn B2B marketeers anno 2016 mee bezig en waar zouden ze zich mee bezig willen of moeten houden? Wat zijn de doelstellingen van B2B marketeers, waar worden ze ‘op afgerekend’ en hoe gaan zij de uitdagingen aan om succes te behalen?

Jouw input is waardevol

Het en Blinker brengen de belangrijkste trends in B2B marketing in kaart. Jouw input als marketeer is hierbij zeer waardevol en daarom hebben we jou nodig. Door in te vullen help je ons inzichtelijk te krijgen in hoeverre de volgende thema&;s bij B2B marketeers leven:

  • Accountability
  • Content marketing in de Customer journey
  • Marketing automation

Het invullen van de vragenlijst kost je slechts 5 minuten. Het rapport wordt dinsdag 24 mei aanstaande officieel gelanceerd. Uiteraard ontvang jij eind mei als dank voor je deelname een exemplaar van het B2B Marketing Trendrapport 2016 in je inbox.

 Alvast bedankt!

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Jean-Philipe

(15 juni 2016, 20:09)
Dit artikel roept op tot deelname aan een al gesloten vragenlijst. Ik zie het nut niet direct in hier van. Liever de straks de resultaten!

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner