door IDMK, partner | 9 januari 2017, 10:52 in Mensen & Carrière
customer behaviour Consumer Insights Event

Customer Behaviour & Insight in 1 Day op 14 februari 2017

Monique van Breda, partner | 9 januari 2017, 10:52

Wil jij weten hoe je het (veranderd) gedrag van jouw klanten kunt beïnvloeden? Kom dan naar Customer Behaviour & Insight in 1 Day en hoor van experts hoe beter inzicht in klantgedrag zorgt voor groter succes en hoe je succesvol kunt inspelen op dat gedrag? Hoor op 14 februari a.s. van experts hoe!

De voortdurende technologische en digitale ontwikkelingen maken dat het gedrag van mensen aanzienlijk verandert. Het oriëntatie- en aankoopgedrag wordt anders. Was bijvoorbeeld een mobiele telefoon een aantal jaar geleden nog een afgesloten apparaat, inmiddels is het steeds meer het centrale communicatiemiddel. Welke factoren bepalen nu eigenlijk ons gedrag en zijn die factoren en daarmee ons (koop)gedrag te beïnvloeden? Op dinsdag 14 februari 2017 wordt naar consumentengedrag gekeken vanuit zowel technologisch perspectief - zoals data - als neurologisch perspectief. Daarnaast bespreken we deze dag de trends en ontwikkelingen die van invloed zijn op het gedrag.

Tijdens Customer Behaviour & Insight in 1 Day komen de laatste ontwikkelingen, trends en inzichten rondom customer behaviour en customer insigh aan bod en krijgt u praktisch tip en trics hoe u het gedrag van uw klanten kunt beïnvloeden.

Een greep uit het programma:

  • Voorspellen en sturen van consumentengedrag met neuromarketing door Martin de Munnik
  • Gebruik consumentenpsychologie en optimaliseer uw conversie door Martin van Kranenburg
  • Met data inzicht in het gedrag door Ronald Voorn

​Nog een aantal goede redenen om Customer Behaviour & Insight in 1 Day te bezoeken:

  • Direct toepasbare inhoud,
  • PE punten voor NIMA professionals,
  • Trends en ontwikkelingen worden concreet toepasbaar gemaakt,
  • Stel uw vragen aan de expert sprekers,
  • Volop gelegenheid voor interactie,
  • Veel interessante praktijkvoorbeelden en inzichten
  • Netwerken met vakgenoten

Bestel nu uw kaartje met korting!

IDMK is kennispartner van Customer Behaviour & Insight in 1 Day en relaties van IDMK kunnen het event met een aantrekkelijke korting bezoeken. Ontvang € 75,- korting met code IDMKCBI75. Aanmelden met korting kan via de site van Customer Behaviour & Insight in 1 Day.

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

IDMK

Partner

IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicat

Lees meer over IDMK
Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter