door SAN, partner | 23 januari 2017, 9:23 in Creatie & Campagnes

De spiegel van Paul Schnabel

SAN, partner | 23 januari 2017, 9:23

Paul Schnabel houdt de 22 SAN juryvoorzitters een spiegel voor

Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Prof. Dr. Paul Schnabel op donderdagavond 19 januari 2017 zijn kijk gegeven op een gedegen juryproces en de rol die een voorzitter hierin speelt. 
Met zijn ‘weetjes’ uit de voorzitters praktijk een prachtig en inspirerend pleidooi als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2016-2017.

Hoofdredacteur van de Volkskrant Philippe Remarque deelde zijn realistische blik en visie op de ontwikkelingen binnen de mediawereld zowel online als offline.

Vanzelfsprekend werden de aanwezige juryvoorzitters gebriefd over het jureren en het begeleiden van het juryproces door SAN bestuurslid Léontine Admiraal (PwC).

Alles bij elkaar een bijzonder nuttige en informele bijeenkomst waar ook wij langs deze weg gastheer Willem-Albert Bol van De Persgroep Nederland voor willen bedanken.

Foto: Prof. Dr. Paul Schnabel en SAN voorzitter Paul Geraeds.

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

SAN

Partner

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak.

Lees meer over SAN
Meer van deze partner
Nu op Twitter
  • SAN
    Wij zijn als SAN natuurlijk super trots dat er zoveel mensen aanwezig zullen zijn, ruim 870! - Sorry, als jij er di… t.co/FnHiLOkmOW
  • SAN
    Laatste tafel verkocht SAN uitreiking! Het belooft weer een prachtige avond te worden op 1 juni als. met ruim 870 g… t.co/W6vDZ0BlYx