Bestuur een auto met je gedachten bij Isobar tijdens AdNight

Kom vrijdag 6 oktober naar het Future Faces programma van Isobar (onderdeel van Dentsu Aegis Network), speciaal samengesteld voor de tweede editie van AdNight.

Future Faces
Tijdens het programma ontdekken we samen hoe de klant, de consument en de creative professional van de toekomst eruitzien. In een paneldiscussie gaan verschillende experts met elkaar in gesprek over de klant en de consument van de toekomst. Daarnaast bieden we workshops waar je in sneltreinvaart leert welke skills je nodig hebt om jezelf te blijven ontwikkelen als professional in de creatieve industrie.

Mindblowing autorace
Naast de paneldiscussies en de workshops die je een kijkje in de toekomst geven, kunnen de AdNight-deelnemers de toekomst ook ervaren middels een mind-controlled autorace. Door middel van hersenactiviteit bestuur je een raceauto op een racecircuit. Hoe sterker je wilskracht, hoe sneller de auto zich voortbeweegt. Winnaars maken kans op mooie prijzen.

Pick up point
ISOBAR is tevens een pick up point voor je bandje voor de afterparty in de Marktkantine. Vergeet deze vooral niet op te halen!

Snacks & Booze
Je hoeft niet alleen te komen voor het toffe programma. Schuif aan voor snacks & booze en sluit de week af  samen met de Isobarians! Vanaf 18:00 uur zijn de deuren geopend.

 

Check het volledige programma hier:

18:00 – 00:00 The Isobar Slot Car Brain Race Championship (Ongoing interactive neurological experience)

Ladies and gentlemen, start your engines… using the power of your mind!

 

18:30 – 19:00 The Future Face of Clients & Customers (Panel discussion with Neuroscientist Martin de Munnik - Flight 1)

How will rapid innovation affect and shape the customer experience of the future?

 

19:30 – 20:00 The Future Face of Creativity (Interactive workshop - Flight 1)

Discover the knowledge and skills you’ll need to be a supersonic creative force of the future.

 

20:30 – 21:00 The Future Face of Clients & Customers (Panel discussion with Neuroscientist Martin de Munnik - Flight 2)

How will rapid innovation affect and shape the customer experience of the future?

Together with Martin de Munnik (Neurensics), we explore how neuromarketing will affect and shape the customer experience of the future

 

21:30 – 22:00 The Future Face of Creativity (Interactive workshop - Flight 2)

Together with Hyper Island, discover the knowledge and skills you’ll need to be a supersonic creative force of the future

Discover the knowledge and skills you’ll need to be a supersonic creative force of the future.


 



 

Isobar is het creatief digitaal bureau van Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten.
Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →