door Dept, partner | 17 mei 2017, 10:41 in Marketing Technology
Expand Online

Expand Online lanceert trading desk

Marlien de Roo, partner | 17 mei 2017, 10:41

Met de introductie van een eigen trading desk laat het bureau zien dat digital media een belangrijke pijler is geworden naast de performance campagnes.

Binnen de trading desk focust een team van digital media-specialisten zich volledig op advies, setup, beheer en optimalisatie van premium advertentieruimte. Denk daarbij aan een homepage takeover op Nu.nl of het bereiken van een specifieke fashion doelgroep via Glamour.nl. Adverteerders krijgen realtime inzicht in de campagnes en in budget spend versus resultaat. Met een datagedreven aanpak en continue monitoring van de resultaten zorgt het bureau dat kwaliteit gewaarborgd blijft.

De trading desk van (part of ) bevat de belangrijkste netwerken en de belangrijkste publishers waarmee een grote diversiteit aan doelgroepen kan worden bereikt met een passende boodschap. Actualiteit en kwaliteit blijven doorlopend op hoog niveau door het wekelijks bijhouden van wijzigingen en continue monitoring op belangrijke KPI's.

Peter van Alphen, Head of Digital Media: "Naast standaard banners en traditionele media is de inkoop bij externe advertentiepartners een belangrijk onderdeel van een 360-graden mediastrategie. Dit is iets wat we al geruime tijd doen voor klanten als Rituals, Eurail en Aruba. Door het lanceren van een dedicated trading desk kunnen we klanten nog beter helpen om met opvallende rich media formaten hun doelgroep te bereiken."

Expand Online is onderdeel van Dept – een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit onze kantoren in Europa en de US combineren 500 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in onze industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven makkelijker maken.

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Dept

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter