door FD Mediagroep, partner | 6 april 2017, 16:40 in Media

Hoe haal je marketing insights uit een overload van data? Beluister nu het interview.

FD Mediagroep, partner | 6 april 2017, 16:40

Brian Solis, digitaal analist, zei ooit: “Information overload is a symptom of our desire to not focus on what's important. It’s a choice.”

Herken je toevallig de volgende symptomen van data overload?

  • Data-governance is niet of onvoldoende benoemd;
  • Datakwaliteit staat niet of te laag op de strategische agenda;
  • Data-silo’s komen onvoldoende op één plek bij elkaar;
  • Data(base) management op andere plek binnen organisatie dan analytics;
  • Lage “return on analytics”: veel analyse-uren geïnvesteerd, weinig output;
  • Overload aan dashboards en rapportages, maar de echte insights ontbreken.

Ok. De keuze is gemaakt: ja we willen minder chaos en ja we willen meer inzichten. Maar hoe pak je dat aan? In dit interview geeft Matthijs Tetteroo (directeur ) je in drie minuten concrete tips om laagdrempelig aan de slag te gaan.
 

Lees ook:
 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

FD Mediagroep

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner