door IDMK, partner | 1 augustus 2017, 16:20 in Mensen & Carrière
designthinking servicedesign

Verbeter en vernieuw je klantinteractie

IDMK Trainingen, partner | 1 augustus 2017, 16:20

CustomerTalk organiseert op 12 oktober 2017 de eerste editie van Design Thinking in 1 Day - Leer tijdens deze dag hoe je een onderscheidende, vernieuwende en verbeterde klantinteractie ontwerpt met waarde voor zowel de klant als het bedrijf

Design thinking en service design als driver voor verandering
Bedrijven moeten overleven in een steeds sneller veranderd landschap met nieuwe business modellen en waar klanten tevens een seamless omni-channel ervaring verwachten. Hoe gaan bestaande bedrijven om met de uitdaging om te overleven in een steeds sneller veranderd landschap met nieuwe businessmodellen? En hoe kunnen Design Thinking en service design hierbij een bijdrage aan leveren? 

Leer tijdens van cases van oa. Philips, ING, TomTom en NS hoe zij met deze uitdagingen omgaan en hun toepasssing van service design en design thinking in de praktijk. Ook zijn er tijdens deze dag werksessies met service design bureaus.

Thema's die centraal staan:
► Vertalen van klantinzichten naar omni-channel ervaringen
► Innovaties in business modellen en klantervaring
► Change management
► Design Thinking en Service Design proces
► Implementatie binnen de organisatie

Aanmelden
Relaties van IDMK kunnen deze inspirerende dag met korting bijwonen. Gebruik bij registratie code ADFODT75 en ontvang €75,- korting voor deze geheel verzorgde dag (inclusief lunch, hapjes en drankjes gedurende de dag en borrel). 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

IDMK

Partner

IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicat

Lees meer over IDMK
Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter