door NIMA, partner | 9 maart 2017, 13:16 in Mensen & Carrière
#karaktervol #positioneren

NIMA Masterclass: Karaktervol Positioneren

Nima, partner | 9 maart 2017, 13:16

Met het nieuwste boek van Marc van Eck - Karaktervol positioneren

In samenwerking met NIMA organiseert Business Openers op 20 april een Masterclass Positioneren.

In deze Masterclass worden niet alleen de geheimen van het karaktervol positioneren van merken uit de doeken gedaan, maar ook hoe je het merk vervolgens op een niet kopieerbare manier kan activeren.
Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren.

Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken, maar ook emotionele. Om het functionele niveau te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. Door een merk duidelijk te positioneren vanuit één karakter versterk je de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk omdat mensen er onbewust mee bekend zijn.

Benieuwd naar wat een karaktervolle positionering voor jouw merk kan doen? Aanmelden voor de Masterclass met Marck van Eck RM kan

Spreker Marc van Eck RM gaf onlangs een presentatie over het thema karaktervol positioneren tijdens de bijeenkomst van NIMA Regio Oost bij Perplex in Arnhem.  Marc werd tijdens deze sessie beoordeeld met een 8. Zie onderstaand de film met wat je kunt verwachten:

NIMA Regio Oost bijeenkomst bij Perplex in Arnhem

 

Voor vragen over deze training kun je contact opnemen met Nicole van Deursen via

 

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

NIMA

Partner

In het hart van marketing, communicatie en sales

Lees meer over NIMA
Meer van deze partner