door TBWA, partner | 26 april 2017, 16:42 in Merk & Strategie

Nederland omarmt vakkenvuller Sjoerd

TBWA, partner | 26 april 2017, 16:42

De eerste aflevering van Blij met Sjoerd lanceerden we eind oktober 2016 op Appie Today, de social zender van Albert Heijn. Een paar maanden later heeft Albert Heijn medewerker Sjoerd zijn droom om bekende vlogger te worden, al deels in vervulling zien gaan.

Albert Heijn heeft onder zijn medewerkers meer dan 2000 Wajong jongeren in dienst. Zij richten zich hierbij op wat de jonggehandicapten kunnen. Zo bieden ze hun perspectief, een leeromgeving en het gevoel erbij te horen. En dat geldt ook voor Sjoerd; hij is vakkenvuller bij Albert Heijn in Almere en maakt iedereen in de winkel blij. En hij heeft een droom: bekende vlogger worden. Daarom gaat Sjoerd voor de fans van Appie Today op zoek naar leuk nieuws waar we allemaal blij van worden.

Elke keer komt Sjoerd op zijn eigen wijze weer met een interessant verhaal, over wat hem en zijn online kijkers bezighouden. Soms gaat het over Sjoerd’s eigen passies zoals Formule 1, vloggen of Valentijnsdag. Maar ook actuele onderwerpen zoals de weidegang, museumnacht of carnaval komen aan bod.

Sjoerd is nog maar net begonnen maar heeft met zijn eigen stijl vele kijkers en volgers in de harten gesloten. Zo is hij eind 2016 door De Beste Social Media uitgeroepen tot de nieuwe online held en hebben zijn vlogs op YouTube al bijna 3 miljoen views gerealiseerd. Ook benieuwd geworden naar Sjoerd? Bekijk hier zijn laatste video:

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

TBWA

Partner

Voor grote merken en merken die groot willen worden.

Lees meer over TBWA
Meer van deze partner
Nu op Twitter