TBWA\ maakt nieuwe Heineken commercial gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit 1889.

In de nieuwste Heineken commercial ‘The Invention’ wordt een uniek en waargebeurd verhaal verteld over de (nog altijd) verfrissende smaak van Heineken. Centraal staat de Wereldtentoonstelling van 1889 in Parijs. Dankzij het ondernemerschap van Gerard Heineken en de ultiem verfrissende smaak van Heineken wint het bier in Parijs een ‘Diplome de Grand Prix’ te midden van grootheden als Alexander Bell en Thomas Edison.

Heineken is nog steeds erg trots op deze prijs, dat is ook de reden waarom de prijs nog altijd op de verpakkingen wordt vermeld. Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland: “Het wereldwijde succes van Heineken is gebaseerd op pure, natuurlijke ingrediënten: gemoute gerst, water, hop en een kleine, maar belangrijke toevoeging, Heineken’s unieke A-gist. Samen zijn ze verantwoordelijk voor de ultiem verfrissende smaak van Heineken. Met diezelfde smaak wint Heineken in Parijs in 1889 een ‘Diplome de Grand Prix’ op de Wereldtentoonstelling.” 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →