TBWA\ produceert nieuw Appie Today format ‘Intercom Stars’

In de muzikale talentenjacht strijden acht Albert Heijn medewerkers om de felbegeerde hoofdprijs. Het online publiek beslist per battle wie de winnaar wordt. De eerste aflevering zorgde met meer dan 600.000 kijkers en ruim 15.000 stemmers direct voor een goede start.

Er loopt ontzettend veel talent rond tussen de ruim 100.000 medewerkers van Albert Heijn en via deze weg bieden ze een mooi podium voor een potentiële zangcarrière. De winnaar van de talentenjacht ontvangt professionele begeleiding voor de opname van een nummer plus de opname van een videoclip. 

Na een eerste selectieproces zijn er uiteindelijk acht medewerkers uitgekozen voor de battles. In aflevering zien we Junior en Eva het winkelend publiek vermaken met het nummer Parijs van Kenny B.

De komende weken kan het publiek nog genieten van 3 battles, twee halve finales en de finale waar de Intercom Star van Albert Heijn wordt gekozen. De finale zal Live via Facebook worden uitgezonden. Hierdoor kan ook de rest van Nederland meegenieten. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →