Tv-campagne Eye Wish Opticiens: ‘Meer oog voor jou’

Eye Wish Opticiens is maandag begonnen met een nieuwe tv-campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de commercial beseft een man al wandelend door de stad dat in een wereld waarin alles sneller en slimmer moet, persoonlijke aandacht steeds schaarser wordt. Dan komt hij bij de winkel van Eye Wish Opticiens, waar je wel op echte aandacht kunt rekenen.

Terwijl opticiens steeds meer concurreren op prijs, kiest Eye Wish Opticiens nadrukkelijk een andere koers, zegt marketingmanager Femke van Doorn. ‘We faciliteren en trainen onze opticiens en zorgen dat ze best practices delen. Zo empoweren en inspireren we ze om klanten echte persoonlijke aandacht te bieden. Dat maakt ook hun werk nog leuker. We geloven rotsvast dat onze visie en aanpak tot de beste klantervaring leidt.’

Met de nieuwe campagne wil Eye Wish Opticiens de merkbelofte ‘Meer oog voor jou’ kracht bijzetten. De campagne loopt tot 31 augustus. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →