door UM Amsterdam, partner | 12 juni 2017, 16:03 in Media

UM Studios lanceert partnership MINI & WPK

UM-amsterdam, partner | 12 juni 2017, 16:03

Op initiatief van UM Studios lanceert MINI de content campagne ‘MINI Adventures’ in samenwerking met Wayne Parker Kent (WPK). Speciaal ter gelegenheid van de introductie van de MINI Countryman (het SUV-model van MINI) krijgt het online magazine Manners er een stoere broer bij: Outdoor Manners. Met MINI als launching partner staat het digitale blad volledig in het teken van natuur en outdoor adventures.

Hidde Jan Haven, Brand Manager MINI: “De content en eveneens mannelijke doelgroep van Outdoor Manners sluiten naadloos aan bij de positionering van de MINI Countryman. Met deze nieuwe SUV van MINI richten wij ons op de stoere (outdoor) man die houdt van avontuur. De MINI Countryman brengt jou, je vrienden en spullen naar waar het avontuur begint; vanuit daar gaat Outdoor Manners verder.”
 
MINI Adventures: MINI Adventures bestaat uit drie ‘Big Rock’ videos. In de adventure video’s gaan 3 experts rondom outdoor sport, craft, cooking op avontuur met presentator Ruben Dingemans. Tijdens de roadtrip in de MINI Countryman delen ze verhalen, tips, tricks en ervaringen met elkaar. De videos vormen de basis voor tientallen sponsored articles, listings, how to video’s. Omdat Outdoor Manners gloednieuw is wordt de content aangejaagd via de andere succesvolle titels van WPK. Denk aan Manners, FHM, WANT en HP/DE Tijd.
 
Outdoor Manners: Outdoor Manners benadert het actieve buitenleven binnen de pijlers sports, travel, stuff en lifestyle. Of je nu van snowboarden, surfen, survival of kamperen houdt: bij Outdoor Manners kom je aan je trekken. Van slimme lifehacks en cruciale survivaltips tot workouts, reisinspiratie, koken op open vuur en de beste outdoor gear.
 
Mitchell van der Koelen, hoofdredacteur Manners: “Ondanks alle luxe en technologie is niets lekkerder dan de frisse buitenlucht. Of je nu gaat sporten, kamperen of reizen. Met Outdoor Manners bedienen wij de liefhebber van de buitenlucht en inspireren wij binnenzitters om weer het buitenleven te gaan leven.”
 
Deze campagne kwam mede tot stand dankzij Inez van Vessum, John Spring in ‘t Veld, Anna Bressers/Anne Klaster en Aschwin de Bruijn. UM Studios begeleiding van Josine Pelleboer, Jorn Dost en Valentine Vale.

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

UM Amsterdam

Partner

Meer van deze partner